semalam....saya amat sedih...saya dimarahi oleh cikgu...sampai kene duk belakang kelas...haha...tapi cikgu kata saya pelajar tak berkualiti...saya dah usaha bersungguh sungguh...tapi kenapa saya yang kene...bukan saya tak nak siapkan tapi saya banyak masalah...dengan monitor comp rosak lagi...cmne saya nak buat keje skola...saya mintak maaf cikgu!saya tak siapkan keje skola...dan amat sedih bila mengenangkan susah payah saya keje, terkejar sana sini....only God know my feel.... =( kepada kawan2,pastikan keje skola siap...bagi y kt Univ ke poli ke pastikan assignment siap...jgn jadi mcm saya...

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)