Untuk cik Syazana Jamaludin... =)

Assalamualaikum w.b.t., salam sejahtra dan salam 1 malaysia...
berdirinya saya di sini bukan untuk mencari pangkat,bukan juga untuk mencari nama, tapi saya berdiri di sini untuk anda semua. Tujuan saya berdiri di sini dalah untuk menyampaikan manifesto saya.(bagi la ayat y ko nk ckp,cm langkah2 untuk memudahkan pelajar). anda semua pasti tidak akan rugi mengundi saya kerana saya akan melakukan yang terbaik untuk anda semua. Saya yakin bahawa anda semua akan berpuas hati kerana saya akan membantu semua pelajar dalam menghadapi masalah di poli ini. sebelum mengakhiri ucapan saya, izinkan saya memberi serangkap pantun.
Andai patah sayap rajawali,
akan saya bertongkat ke sini,
saya ke sini bukan membangga diri,
untuk membantu pelajar2 di sini.

Assalamualaikum w.b.t.

(pape hal xpuas ati, roger2 aku ye!)

Comments

  1. haha.siap dgn ptt ko!dasyat betul.tens wey!aq nak belatih speaking nie. ;D nk hafal sekali! ;D

    ReplyDelete
  2. ha!molek2...ak doakn ko bjaya la ye...ak pn letak nme kt MPP jgk...heee...tp xtau la dpt ke x...

    ReplyDelete
  3. haha.orite!mari lah kite menuju kehadapan!aik?asal tk jdi taun lepas?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)