yesterday, today and tomorrow........

nampaknye kerja sekolah saya semua trgendala krana monitor komp punye psl....adui...pe nk ckp kt ckgu sok...penat hari ni wei....pagi tadi blk ekje je igt nk g jog naik mto...tapi kene lenting plak...nasib wei...so aku amik kputusan untuk jog dr rumah ke tasik cempaka...penaaaaat....tapi sekurang2nye hilang la sedih ni...asyik aku je kene...sok cmne la kt skola....adui...tawakal je la wei...saya masih lagi boleh tersenyum...dont worry la...kpd kawan2!jangan jadi mcm aku ni...aku ni tak guna...nak siapkn hmwrk pn susah...ak doakan korang bjaya.... =)

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)