hola...!!!ha....kembali bersama saya dalam rancangaaaaaaan.........lupe la...hehehe...
ha!balik kepada post yang lepas,saya kata nak cite pasal waktu hibernasi saya kan?haha....
mari kita menyingkap kisah2 hibernasi...(waktu ni la pandai BM)

ha...yang ni agak tragis sikit la....haha...kejadian ni berlaku setelah gerak gempur 1...(rasanye la..) saya dengan muka hensem+kacaknye kata kt cikgu "cikgu!saya tak siap homework!"
lalu cikgu berkata "nyah kau dari kelas ni..!!"(alamak,hiperbola la pulak..!hehe)
lalu, saya membawa buku keluar, maka melepak la saya buat homework...haha...yang sedihnye,baru2 ni kena streaming pulak...saya turun kelas!nasib badan...pape hal, pucuk di cipta, ulam mendatang..(aik,de kena mengena ke??) hehe...gurau je...ambil yang jernih, buang yang keruh...ala tak kisah la tunggang tebalik pun...!





Selang beberapa hari, maka berjalan2lah saya bersama teman2...hehe...tak disangka2, jumpa pulak Samsung Galaxy Tab ni ha...gile meroyang tengok...!!(hep!kawal emosi..!!)haha...saya amat suka lah dengan benda tekan2 ni...(sekali sekala guna ayat skema...) niat memang ada nak beli benda ni...tapi nak buat cmne...duit takdeeee...hehe..tunggu je la tahun depan...
tapi memang best dowh!
kalau de sape2 yang nak bagi ni untuk birthday saya, no hal je...haha!!
\







pada 27 jun 2011, ade la rombongan ke zoo ni ha...dengan budak2 pra-u SAAS..agak penat agak penat la hari ni...haha..dapat jugak tangkap gamba burung pe tsh nme ni...hehe..pape hal, hari ni memang best..!!lepas tu kami pun bergerak ke parlimen...(ala,bajet nak gi bersidang la..hehe)












ha!!time is running out!chow dlu ye...!wassalam!

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)