ke manakah menghilang??

Wuuuuaaaaaaahhh!! setelah sekian lama saya berhibernasi...haha!!
anyway, lupe pulak, Assalamualaikum....!

sebnarnye, tidaklah saya berhibernasi...cuma agak sibuk la...maklum la...YB (yang berdengkur) hehe...
sepanjang ketidakonlinenan saya di blogger ini, banyak jugak la benda jadi...
nak tau?
tapi banyak la....
xpe2...dalam episod yang seterusnya saya ceritakan...ha!lagi satu saya nak kongsi kegemaran saya...
Benda ni pun orang ramai suka jugak...tapi part ni yang paling best!
mari sama2 tengok..

haha...gila tak gila die jalan?
pape hal pun,sampai sini je la dulu cerita2 yang nak diceritakan...hehe
sori la kalau boring...
den ni pun dah lama tak online...izinkan saya mengundur diri ye....Assalamualaikum...!!

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)