Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!

Assalamualaikum....!ha...ni baru official punya ucapan hari raya...haha

Dengan ini, saya, Miftahul Khair Bin Nulferdi yang berasal dari planet bumi, ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat semua umat Islam di seluruh negara di bumi ini...haha

selama ini andai saya tersilap menilai seseorang, tersilap memaki, memijak, menendang, menampar, menghina, mengutuk dan semua me- la...haha...maafkan segala kesilapan yang telah saya lakukan ada semua orang yang pernah mengenali saya...

sesungguhnya saya bukanlah orang yang sempurna, namun saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk semua orang yang saya kenal...dalam satu masa itu, Allah SWT telah menunjukkan khilaf saya....maafkan saya ye....
kepada ibu, ayah, pakcik, makcik, nenek, kakak, abang, adik, saudara- mara yang terdekat mahupun yang berada di kampung...semoga berbahagia dengan keluarga yang tersayang, terutamanya ayah saya yang kini berada di kampung...semoga bahagia di sana ye...

Kepada sahabat-sahabat saya, Ahmad Shukri Zakaria, Khairul Azmi Yulmi, Amirah Aziz, Putri Anati, Ehsan Adenan, Syazana Jamaludin, Ainil Azura, Jasmimi Jamal, Nur Athirah Salam, Warga 5 Dinamik 2009 dan warga tingkatan 6 2010/2011, semoga berbahagia...=)

untuk yang tersayang....awak mungkin tak sedar yang saya masih sayang awak macam dulu...semoga bahagia dengan apa yang awak ada sekarang....ujian tu sentiasa ada, cuma kita yang kena pilih arah jalan itu sama ada jalan kebaikan atau keburukan...

Kepada semua warga facebook, twitter, youtubers, blogger2 hebat, teruskan sebarkan ilmu yang bermanfaat dengan ikhlas....ada hikmah disebalik kebaikan yang anda lakukan....=)

Last but not least, di hari yang mulia ni, sama-samalah kita mengeratkan hubungan sesama umat Islam....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!

assalamualaikum...=)

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)