Ini Sajak Cinta!!


Disaat Aku Mencintaimu (Dadali)
bila aku lihat dia, Aku Suka Dia (ainan tasneem)
bila dia berjalan, seolah2 macam melihat Permaisuri (Data)
namun, Ramalanku Benar Belaka (umbrella)
kini, dia sudah Berubah (ost Nora elena)
walau pun hati ini Hanya Tuhan yang Tahu (UNIC)
bahawa diriku merasa kamu Tercipta Untukku (ungu)
terlalu banyak Kalimah Cinta (in-team) aku luahkan
namun, 
aku hanya mampu Meraung (New Boyz) melihat pemergianmu....

Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal (Shades)
walaupun dalam hatiku tertulis Duka (Akira Shukri)
aku redha dengan ketentuan,
Jika Engkau Pergi (Imran Ajmain)
janganlah engkau Kembali (Akim ft Stacy)
semoga kau bahagia dengan Mahligaimu Dari Air Mataku (Lestari)
jika engkau anggap ini Cinta Terlarang (Kangen Band)
aku akan Pergi (Aizat)

ha...semua lagu ada cerita dia...haha

sabarlah duhai hati, sampai masa hati ini akan di sapa =)


Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)