Ni aku punya padang bola sepak.....


assalamualaikum dan selamat petang =)
ni lah padang bola sepak aku....dari tak pandai main bola, sikit demi sikit aku belajar dgn tok guru....
nak mantapkan lagi skill prmainan aku ni...

kalau kita dalam kesusahan, cari satu benda yang kita minat, then kita gunakan hobi kita itu dengan tujuan kita cuba untuk kurangkan stress...tapi jangan lupa memohon kepada Allah SWT kerana yang membolak-balikkan hati itu adalah Dia....

p/s: jangan berlagak yang kau hebat, semua lecturer sanjung kau, kau ramai kenal orang hebat2, pointer kau bagus, ayat macam kau je yang betul....tak perlu mention pun depan aku....takut dalam hati kau ada riak, takut hati aku berprasangka buruk...cuma berdoa yang semua orang dijauhkan penyakit hati...

Comments

Popular posts from this blog

Karangan STPM - Faktor-faktor hilang semangat kejiranan (isi)

Geografi Alam Sekitar Fizikal -Bahangan Matahari,Bahangan bumi,proses-proses yang terlibat dalam imbangan Haba

Karangan STPM - Kepentingan Sukan (isi)